4 czerwca 2010

Truskawki i makaron..

Zapachnialo latem, takim prawdziwym latem.. pogoda piekna, sloneczna, ciepla, a wrecz goraca.. a w kuchni brakk checi do gotowania, jest tylko chec na truskawki. Juz sa te krajowe, w moim wypadku angielskie.. slodkie, pachnace i pyszne..
Na szybko przygotowalam makaron z truskawkami. Tak z glowy , no i wyszlo pysznie.. chyba dzisiaj tez bedzie to samo na kolacje :)
Nie podaje proporcji poniewaz kazdy daje sobie wszystkiego ile chce.. wiecej truskawek lub smietany czy makaronu...


skladniki:
  • makaron np. swiderki,
  • truskawki,
  • troszke twarogu,
  • smietana-u mnie creme frashe,
  • cukier waniliowy,
  • cukier.

Makaron ugotowac al dente, truskawki pokroic w plasterki. Na cieply jeszcze makaron dajemy twarozek, smietane, cukier waniliowy i cukier. Na sam wierzch ukladamy pokrojone truskawki. Jesli ktos chce dodae sobie wiecej cukru..



4 komentarze :

  1. A to jedna z tych rzeczy, które mi nie wchodzą...Ładnie wygląda, ale nie lubię. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. pychotka! ja wczoraj dobrałam się do truskawek, ale zjadłam od razu wszystkie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. już prawie zapomniałam o tym smaku. pysznie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem moge jesc codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka