18 marca 2010

Nie kulinarnie, ale za to wiosennie

Chodząc po parku z Maleństwem, a raczej jeżdżąc:) bo ono jeszcze nie potrafi chodzić, napotkaliśmy pierwsze oznaki przychodzącej już wiosny. Wkoło jest już ciepło,słoneczko zachęca do długich spacerów, ptaki śpiewają, a krzaczki, drzewa nieśmiało pokazują swoje paczki, które lada chwila rozwiną się i będą "świecić" swoją zielenią. Zrobiłam kilka zdjęć żeby Wam pokazać i może choć troszkę poprawić zimowe humorki w Polsce:) tak wiec dla tych spragnionych wiosny..


3 komentarze :

  1. To prawda, wiosna coraz mocniej daje o sobie znać :) u mnie dziś słoneczko tak mocno świeci, że termometr dobił do 20 stopni :) a ja się wybrałam na lekki spacerek właśnie zaczerpnąć świeżego powietrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak... jestem spragniona wiosny. Choć czuć ją już w powietrzu. Lada dzień zawita. Za Twoją przyczyną poczułam ją już teraz !!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością, gdy i ja będę mogła zrobic takie pierwsze wiosenne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka