29 listopada 2009

Sałatka z zupek chińskich

Pomysł zrobienia tej sałatki podsunęła mi moja kuzynka Kasia, która jadła ją u koleżanki, a potem zrobiła ją sama. Mówiła, że jest bardzo szybka i smaczna i jak się potem okazało taka jest. Szybko, a zarazem bardzo smacznie. Mojemu M. bardzo smakowała i bardzooo szybko znikała mu z talerzyka:)  To druga propozycja do Baru Sałatkowego II .


składniki:
  • 2 zupki z makaronem chińskim-ja dałam 2 ostre zupki rosołowe amino, 
  • 5 jajek,
  • puszka kukurydzy,
  •  4 małe ogóreczki korniszony,
  • 1 papryka kolorowa-ja dałam pomarańczową,
  • ok. 4 łyżek majonezu,
  • ok.2 łyżeczek musztardy.

Zupki chińskie zalać wrzątkiem razem z przyprawami, przykryć żeby nasiąkły. Paprykę oraz ogórki pokroić w małą kostkę. Jajka ugotować na twardo i też pokroić w kostkę. Połączyć wszystkie składniki razem, wymieszać i dodać majonez oraz musztardę, wymieszać. Spróbować czy jest dobra do smaku. Schłodzić przed podaniem. Smacznego:) 







4 komentarze :

  1. Do głowy by mi nie przyszło, żeby zupki dać do sałatki! Ciekawa jestem ich smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że sałateczka przypadła do gustu!!! Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. noo sałatka super wyszla, smaczna i szybka. dodałam troszke od siebie jeszcze. dzieki sis:) grazyna sprobuj bo warto ja zrobic, mozesz uzyc innej zupki chinskiej to wtedy bedzie troszke inny smak salatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys juz widzialam jakis przepis na taka salatke ale mi umknal. Ciesze sie, ze u Ciebie go znalazlam :) Jeszcze tej salatki nie jadlam a skoro piszesz, ze jest pyszna to na pewno wyprobuje przepis :))

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka