17 października 2009

Zrazy zawijane

A oto przepis, który zaczerpnęłam z tego bloga. Już dawno chciałam zrobić zrazy z mięsa schabowego, ale jakoś nie miałam weny albo chęci :P. Tak więc zrobiłam, ale dokonałam małych zmian. Zamiast surowego boczku dałam wędzony,  no i nie miałam cebuli-jak nigdy:) a ogórki kiszone zastąpiłam korniszonami. no i oto one..
  

podaję oryginalny przepis, cytuję:

Składniki na 2 osoby:
  • 4 płaty schabu bez kości
  • ok 10 dag surowego boczku
  • 1 cebulę
  • 3 ogórki kiszone
  • vegetę
  • przyprawę do gyrosa
  • pieprz cayenne
  • olej
  • 2 łyżki mąki
  Sposób wykonania:
  Mięso rozbijamy delikatnie tłuczkiem. Oprószamy przyprawami, odstawiamy w chłodne miejsce na około 1 godz. Surowy boczek kroimy w plasterki. Cebulę pokroić w piórka, każdego ogórka pokroić na 4 części. Na płatach mięsa w równych ilościach nakładamy boczek, cebulę i
ogórek. Mięso starannie zawijamy i spinamy wykałaczką. Na patelni rozgrzać olej i zrumienić zrazy ze wszystkich stron.Następnie zrazy zalać około 1/2 litra wody i dusić pod przykryciem około 25-30 minut. Mąkę rozrobić w odrobinie wody i zagęścić nią sos.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka