19 października 2009

Pyszne placuszki z kurczaka

A oto szybki sposób na obiad, a przepis szczerze powiedziawszy to nie pamiętam skąd mam.. jest prosty,szybki i smaczny..


skladniki:
  • podwójna pierś z kurczaka,
  • vegeta lub przyprawa do kurczaka,
  • 20 dag żółtego sera ja daje na oko,
  • 3 łyżki maki ziemniaczanej,
  • 3 jaja,
  • 2 łyżki majonezu,
  • czosnek i natka pietruszki na oko.

Piersi pokroić w kostkę,posypać vegeta dodać żółty ser,jaja,make,majonez, czosnek, dużo natki pietruszki. Dobrze wymieszać, smażyć na oleju jak placki ziemniaczane. podawać z ziemniaczkami i sałatką z pomidorków w śmietanie :) Ja wyjątkowo podałam je z ryżem i inną sałatką, a do placuszków dodałam kukurydzy z puszki..



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka